دکو: مسی دارای استعداد ذاتی و رونالدو سخت کوش است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دکو: مسی دارای استعداد ذاتی و رونالدو سخت کوش است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دکو: مسی دارای استعداد ذاتی و رونالدو سخت کوش است

بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا معتقد است که مسی دارای استعداد ذاتی است، اما او معتقد است که رونالدینیو با ماهر ترین بازیکنی است که در کنارش بازی کرده است.

طرفداری - به گزارش goal.com دکو معتقد است که مسی بهترین بازیکنی است که او در کنارش بازی کرده است. او معتقد است که ستاره آرژانتینی بارسلونا دارای استعداد ذاتی است اما رونالدو نتیجه سخت کوشی است. این بازیکن در تیم بارسلونا در کنار مسی به میدان رفته است و در تیم ملی پرتغال هم بازی رونالدو بوده است. دکو برای هر دو بازیکن که در 7 سال اخیر بهترین بازیکنان جهان لقب گرفته اند  احترام خاصی قائل است اما معتقد است که مسی نسبت به رونالدو کمی برتری دارد. هرچند این بازیکن معتقد است که رونالدینیو با استعداد تر از هر دو نفر است.

او درباره این بازیکنان گفت :"مسی و رونالدو بازیکنان متفاوتی هستند. مسی با استعداد ذاتی به دنیا آمده است اما رونالدو علی رغم داشتن استعداد بسیار تلاش می کند و بسیار حرفه ای است. بسیار سخت است که بین این دو نفر یکی را انتخاب کنم، اما فکر می کنم که مسی بهترین بازیکنی باشد که در کنارش بازی کرده ام. البته رونالدینیو نیز کارهایی انجام می داد که هیچ بازیکن دیگری قادر به انجام آن ها نبود."

بر خلاف انتخاب بهترین بازیکن، زمانی که دکو درباره بهترین مربی خود صحبت می کرد کاملا مطمئن بود. او ژوزه مورینیو که با او در لیگ قهرمانان 2004 به قهرمانی رسیدند را بهترین مربی خود می داند. او درباره این مسئله گفت :"فکر می کنم که او بهترین باشد. اگرچه مربی های بسیار خوب دیگری مانند آنجلوتی و اسکولاری نیز وجود دارند. مورینیو چیز متفاوتی اراده کرده است. او جاه طلبی را به فوتبال ما افزود زیرا در آن زمان هیچ کس تصور نمی کرد که یک تیم پرتغالی قهرمان لیگ قهرمانان شود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 23 اسفند 1393 | 22:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.